کشته شدن یک شهروند بلوچ در اسکله چهبار

به گزارش رسانک روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ در تیراندازی چند موتور سوار مسلح به یک شهروند بلوچ در اسکله چهبار او را کشته و از محل متواری شدند.

روز گذشته ساعت ۱۲ ظهر در نزدیکی پاسگاه و با وجود دوربین مدار بسته چند موتور سوار مسلح با تیراندازی مستقیم به سمت یک شهروند بلوچ با امنیت کامل و بدون ترس و واهمه او را کشته و از محل متواری شدند.

هویت مقتول زاهد پریگرفته ۴۱ ساله و اهل شهر مرزی پیشن شهرستان سرباز گزارش شده است که شاغل بر روی یکی از لنجهای لنگر زده بر ساحل چهبار بوده که پس از سه ماه سفر دریایی شب گذشته در ساحل لنگر زده بود و مقتول برای خرید شارژ موبایل جهت اطلاع به خانواده خود به نزدیکترین مغازه به اسکله مراجعه می کند که در مقابل پاسگاه نیروی انتظامی واقع است.

به نقل از نزدیکان مقتول که موفق به مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته شده اند چند نفر موتور سوار در مسیر برگشت مقابل پاسگاه جلوی ایشان را سد کرده و از نزدیک به ایشان شلیک کردند.

احتمال میرود قاتلان سارق باشند و با مقاومت مقتول مواجه شده باشند.

جالب آن است که با اینکه این اتفاق در مقابل پاسگاه نیروی انتظامی افتاده و نگهبانی پاسگاه شاهد آن بوده است، پس از گذشت نیم ساعت از حادثه نیروی انتظامی در محل حاضر شده است.

نیروهای امنیتی و انتظامی در بلوچستان هیچگونه مسئولیتی را در قبال امنیت شهروندان بلوچ بر عهده نمی گیرند و با عدم اراده در حفظ امنیت و در برخی موارد با همکاری آنها، افراد مسلح و سارقان در امنیت کامل اقدام به سرقت و کشتن افراد می کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*