تداوم یورش ماموران انتظامی به منازل مردم در کرگان و بازداشت یک جوان بلوچ

به گزارش رسانک به نقل از رصد بلوچستان، ماموران انتظامی روز ۲۲ اردیبهشت به منازل مردم در روستای #کرگان #اقلیم_بلوچستان یورش برده و یک جوان بلوچ را از منزل خود بازداشت کرده و با خود برده اند.

“حفاظت اطلاعات استان هرمزگان صبح روز جاری با یورش به منزل “محمد ملاحی” فرزند حسین اهل روستای کرگان قدیم را دستبند و پابند زده و در صندوق عقب انداخته و با خود برده اند.”

یک منبع مطلع در این مورد گفت: «ماموران حفاظت اطلاعات بدون هیچ حکمی به منزل محمد ملاحی یورش برده اند در حالی که او هیچ سابقه کیفری نداشته و شغل او آزاد بوده است.» 

ماموران انتظامی و امنیتی کرگان با پرونده سازی صوری حمل اسلحه و مواد مخدر جوانان زیادی از روستای کرگان را بازداشت کرده اند.

همچنین هادی و حامد ملاحی دو جوان دیگر کرگانی توسط ماموران انتظامی بدون هیچ جرم و سابقه کیفری بازداشت شده و درصدد پرونده سازی علیه آنها می باشند.

پیشتر “ستوان یکم صفری مقدم” و “مهدی پناهنده” دو مامور دریابانی کرگان با همکاری سازمان اطلاعات برای کوچاندن مردم از این روستا و تصرف زمین ها با طرح توسعه (تصرف) سواحل مکران و جایگزین کردن آنها با غیربومیان، مردم این روستا را تحت فشار قرار داده و اقدام به پرونده سازی علیه جوانان کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*