امام جمعه شستون: اعلام وضعیت سفید در بلوچستان بازی با جان مردم است

به گزارش رسانک مولوی ساداتی، امام جمعه شستون با انتقاد از اظهارات حسن_روحانی گفت: اعلام وضعیت سفید، سیاست پنهان کاری و بازی با جان مردم است.

وی افزود: با توجه به نظر کارشناسان بهداشتی و متخصصان بر اینکه وضعیت همچنان قرمز است و اعلام وضعیت سفید در بلوچستان و سیستان که در حالت عادی هم برای تامین امکانات اولیه پزشکی دارای مشکلات و مناطق آن نیازمند لوازم اولیه بهداشتی است، سلامت مردم را با خطر جدی مواجه می‌‌کند.

مولوی ساداتی ادامه داد: شعار رونق اقتصادی دولت کافی است و در این مدت بحرانی “سلامت مردم” در اولویت قرار گیرد که در فکر جان مردم باشد و از تصمیماتی که سلامتی مردم را هدف قرار می دهد باید پرهیز کرد ، اگر چه در ابتدای امر نیز سهل انگاری صورت گرفت و مسئولیت ورود کرونا در کشور با دادن مجوز پرواز هوایی از چین و نقل و انتقال مسافر بوده است و اکنون نیز قرار دادن برخی استانها از جمله بلوچستان به وضعیت سفید که خطر شیوع و انتشار ویروس کرونا و مشکلات بیشتر می شود، باعث تاسف است.

وی با انتقاد از سیاست‌های دولت گفت: چرخش اقتصادی نباید به قیمت جان مردم باشد؛ دولتها در چنین شرایط بحرانی ضمن اینکه تمام امکانات و تدابیر لازم را تا خاتمه کرونا روی کار آورده‌اند و مردم خود را با کمکهای مناسب معیشتی به ماندن در خانه و تعطیلی کسب و کار ملزم کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*