مولوی عبدالحمید: باید برای همه آزادی قایل باشیم/ تهمت و افترا بر خلاف اخلاق است

به گزارش رسانک، امروز جمعه ٨ تیر ماه ۱۴۰۳، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: “امروز در دنیا و مخصوصا در کشور خودمان؛ ایران بیداری آمده است و همۀ مردم اعم از زنان و مردان وظیفۀ خودشان را می‌دانند و تشخیص می‌دهند و بر اساس آن عمل می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مهم آن است که ما ظرفیت خود را بالا ببریم و برای همۀ انسان‌ها حق و آزادی قایل باشیم. هر کسی از یک راهی می‎خواهد به سعادت برسد. باید ظرفیت و تحمل باشد و انسان‌ها آزادی خودشان را داشته باشند. در کشورهای توسعه‌یافته دیدگاه‌ها و برداشت‌ها متفاوت است و این تفاوت دیدگاه‌ها تحمل می‌شوند.

امام‌ جمعه زاهدان در بخش پایانی سخنان‌شان از «افزایش بداخلاقی‌ها در فضای مجازی» انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این روزها تهمت و افترا و بداخلاقی در فضای مجازی زیاد شده است؛ این بر خلاف اخلاق است. بنده به همه تذکر می‌دهم که برای منافع دنیوی خود و دیگران به یکدیگر تهمت و افترا نزنیم و با آبروی کسی بازی نکنیم و از این مسائل اجتناب کنیم.

لازم به ذکر است که طی روزهای اخیر جلال جلالی زاده، عضو سابق مجلس ایران در یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود بصورت تلویحی نوشته بود که مولوی عبدالحمید از یکی از کاندیداهای ریاست دولت حمایت کرده است در حالی که این ادعا کذب بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*