تجمع تراکتور داران چابهار و دشتیاری مقابل فرمانداری چابهار در اعتراض به قطع سهمیه سوخت

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳، شماری از تراکتور داران دو شهرستان چابهار و دشتیاری در اعتراض به قطع سهمیه سوخت تراکتورها و موتورهای آب کشاورزی خود مقابل فرمانداری و داخل اداره جهاد کشاورزی چابهار تجمع کردند.

به گفته منابع، معترضان به قطع و کاهش سوخت ابتدا به جهاد کشاورزی رفته و اعتراض خود را نسبت به وضعیت کار و سوخت مطرح کرده‌اند که هیچ مقام مسئولی پاسخ منطقی نداده و از آنها خواسته شده تا اداره جهاد کشاورزی را ترک کنند.

حدود سه ماه است که سوخت تراکتورداران از سوی شرکت نفت و مسئولان ذیربط قطع شده و با توجه به مشکلات این اقدام شرکت نفت، شهروندان پس از جهاد کشاورزی در مقابل فرمانداری شهرستان چابهار تجمع کرده‌اند ولی هیچ کس از مسئولان نه تنها پاسخگو نبوده‌اند بلکه درب فرمانداری را نیز به روی معترضان باز نکرده‌ و با بی‌تفاوتی هیچ جوابی به تجمع کنندگان نداده‌اند.

لازم به ذکر است که کاهش و قطع سوخت خودروهای سنگین و دستگاه‌های کشاورزی طی ماه‌های اخیر باعث اعتراضات گسترده رانندگان و صاحبان این دستگاه‌ها در شهرهای مختلف بلوچستان شده ولی تاکنون از سوی مسئولین هیچ اقدامی جهت رفع این مشکل انجام نشده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*