ناپدید شدن دو کارشناس شرکت ماهان و کشف پیکر یکی از آنها در باهوکلات دشتیاری

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، پیکر یکی از کارشناسان غیربومی شرکت ماهان وابسته به سپاه پاسداران که چندی پیش بهمراه یکی دیگر از همکاران خود ناپدید شده بود، توسط اهالی منطقه در نقطه صفر مرزی، حد فاصل روستای “بسوت” واقع در بخش باهوکلات از توابع شهرستان دشتیاری در پتویی پیچیده شده، کشف شد.

از هویت این شهروند که گفته شده غیربومی استان و یکی از پرسنل شرکت ماهان است و ناپدید شده بود، تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، چندی پیش دو تن از پرسنل شرکت ماهان در باهوکلات واقع در دشتیاری بصورت مرموزی ناپدید شده و این اتفاق توسط مسئولین شرکت پنهان شده که اکنون گمان می‌رود دستکم یکی از آنها کشته شده و پیکر وی در پتو پیچانده و در نقطه صفر مرزی رها شده است.

از سرنوشت دیگر همکار این شهروند اطلاعی در دست نیست و گفته می‌شود که پیکر این شهروند حداقل بیست روز در اطراف روستای دفن شده بوده که بطور اتفاقی توسط اهالی کشف شده است.

از هویت و انگیزه فرد یا افراد ضارب تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دست نیست.

لازم به ذکر است که تصرف بیش از ۴٠٠٠ هکتار زمین کشاورزی ساکنان مناطقی از دشتیاری همچون باهوکلات و حدود سه هزار هکتار در منطقه سیریک و جاشک (جاسک) توسط شرکت حمل و نقل ماهان، وابسته به سپاه پاسداران باعث شده تا علیرغم اعتراضات سال‌های اخیر اهالی این مناطق هیچگونه رسیدگی و بازگرداندن زمین ها به صاحبان اصلی صورت نگیرد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*