ممانعت از سفر مولوی طیب توسط نیروهای امنیتی جهت عیادت از پدرش مولوی عبدالحمید

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، مولوی “طیب اسماعیل زهی” فرزند مولوی “عبدالحمید” که جهت عیادت پدر خود، قصد سفر به ترکیه را داشت، طی تماس تلفنی از طرف نیروهای امنیتی از این سفر منع شد.

نیروهای امنیتی همچنین تهدید کردند تا زمانی که وی از مواضع خود در حمایت از مطالبات مردم دست برندارد و سکوت نکند، اجازه سفر به خارج از کشور را ندارد.

بر اساس همین گزارش مولوی طیب در ابتدا قصد داشته جهت همراهی پدر خود مولوی عبدالحمید، به ترکیه برود که دستگاه های امنیتی مانع شدند و روز دوشنبه نیز زمانی که قصد داشت تا برای عیادت پدر خود که تحت عمل آنژوگرافی قلب قرار گرفته برود، با تماس تلفنی نیروهای امنیتی به وی اعلام شده که تا زمانی که از مواضع  خود نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی سکوت نکند اجازه سفر به هیچ کشوری را نخواهد داشت.

گفته می‌شود که مولوی طیب نیز به نیروهای امنیتی پاسخ داده که به هیچ وجه از مواضع بحق خود علیه تبعیض و بی عدالتی و حمایت از مطالبات مردم و مشکلات آنان هست، دست نمی کشد.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مولوی عبدالحمید جهت یک دوره درمانی و استعلاجی به ترکیه رفت و اکنون در آنجا بستری است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*