جان باختن یک شهروند بلوچ در پی تیراندازی افراد مسلح در محور بزمان_ایرانشهر پس از چهار روز تحمل جراحات

به گزارش رسانک، صبح امروز یکشنبه ٢٣ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ یک شهروند بلوچ که در شامگاه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، در پی تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی سواری وی در محور بزمان به ایرانشهر با اصابت گلوله به شدت مجروح شده و توسط مردم به بیمارستان ایرانشهر منتقل شده بود، پس از چهار روز در بیمارستان جان باخت.

هویت این شهروند بلوچ، “ارسلان شهنوازی (رحمت زهی )”، ۴۰ ساله، فرزند عبدالعزیز، متاهل، دارای چهار فرزند‌ و اهل شهرستان خاش عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح لباس شخصی برای متوقف کردن خودروی ارسلان به وی ایست دادند که او و همراهش به دلیل ناشناس بودن این افراد توقف نکرده‌ و به همین دلیل توسط افراد مسلح مورد هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

بدنبال این تیراندازی، ارسلان با اصابت چند گلوله از ناحیه شکم به شدت مجروح شده و افراد مسلح نیز پس از تیراندازی به آنها محل را ترک کرده‌اند و همراهانش، وی را به بیمارستان ایرانشهر منتقل کرده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود.

لازم به ذکر است یکی از بستگان ارسلان عنوان کرده او به گمان اینکه افرادی که جلوی او را گرفته اند سارق مسلح هستند به ایست توجه و توقف نکرده و حال این گمانه زنی وجود دارد که افراد مسلح شاید نیروهای نظامی لباس شخصی بوده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*