کشته شدن سه عضو یک خانواده سوختبر در پی تیراندازی نیروهای نظامی در بندرعباس

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳،  سه عضو یک خانواده سوختبر، شامل شوهر، همسر و کودک خردسال پس از تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی در حدفاصل روستای “جمال احمد” و دچار حریق شدن خودرو، جان خود را از دست دادند.

هویت یکی از شهروندان جان باخته “رضا رفود” اهل روستای “نخل ناخدا” عنوان شده و از هویت همسر رضا که اهل “بندر پل” می‌باشد و کودک خردسالش تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، رضا قصد داشته همسر و فرزندش ۴ ساله‌اش را به منزل والدین خود برساند که در مسیر بدون هشدار قبلی از سوی نیروهای نظامی که کمین کرده بودند، مورد هدف گلوله قرار گرفته و بدنبال آن خودرو دچار حریق شده است.

گفته می‌شود که رضا چهار فرزند داشته و اکنون سه فرزندش یتیم شده‌اند و هیچ مسئولی اعم از قضایی و امنیتی نسبت به این اقدام فراقانونی نیروهای نظامی پاسخگو نیست و در همین راستا شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در روز جمعه ٧ اردیبهشت ماه خواستار رسیدگی سریع و جدی به این پرونده شده است.

گفتنی است شامگاه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نیروهای انتظامی کلانتری ۱۳ شهر بندرعباس بدون هشدار قبلی به سوی یک خودروی سوختبر شلیک کرده که در پی آن یک سوختبر با اصابت گلوله جان خود را از دست داده و یک تن دیگر بشدت مجروح شد که علیرغم قول دادستان مبنی بر مجازات نیروهای خاطی نظامی تاکنون هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*