تصاویر شماری از نیروهای نظامی کشته شده در حمله جیش العدل به چابهار و راسک

به گزارش رسانک، امروز پنجشنبه ١۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، رسانه های حکومتی تصاویر شماری از نیروهای نظامی کشته شده در حمله جیش العدل به مقرهای سپاه و فراجا در راسک و چابهار را منتشر کردند.

رسانه های حکومتی از کشته شدن ۱۳ نیروی نظامی خبر داده و تعداد مجروحین این حملات را اعلام نکرده اند ولی معاون امنیتی استانداری بلوچستان و سیستان در مصاحبه با رسانه‌های حکومتی اعلام کرده که حال برخی از مجروحان وخیم است.

هویت شماری از نیروهای کشته شده، «عباس میر» جانشین فرمانده کلانتری ۱۱ چابهار، «مسلم کریمی»، «جواد جهان بیکی»، «حسین انتظاریان»، «حسین سرسنگی»، «محسن حسن‌ نژاد»، «محسن حسین نیا»،  «محمد حسین بامری» و «حامد عبدالهی»، عنوان شده‌ است.

همچنین به گفته سازمان جیش العدل، بسیاری از‌ کشته شدگان نیروهای نظامی به دلیل پوشیدن لباس های محلی از سوی همکاران خود مورد هدف قرار گرفته اند و علاوه بر این بسیاری از پرسنل محلی که رقبتی به نبرد با مبارزان بلوچ نداشتند از سوی نیروهای دشمن مورد هدف قرار گرفته و کشته شده اند.

گفتنی است که پیشتر جیش العدل با انتشار بیانیه ای تعداد تلفات نیروهای نظامی در مقرهای نیروهای سپاه و فراجا در چابهار، راسک و پارود را دستکم ۲۰۰ تن اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است که خبرگزاری حکومتی تسنیم که وابسته به سپاه پاسداران است، تعداد افراد کشته شده جیش العدل را ۱۸ تن اعلام کرده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*