مجروح شدن دو برادر سوختبر در پی تیراندازی و انداختن خارک توسط نیروهای نظامی در زاهدان

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، خودروی دو برادر سوختبر بلوچ توسط نیروهای لباس شخصی و امنیتی مستقر در محور مواصلاتی زاهدان در منطقه پوگی حاجی آباد واقع در شهرستان زاهدان، پس از انداختن خارک زیر چرخ های خودروی در حال حرکت‌ و تیراندازی مستقیم، منجر آتش سوزی خودرو و مجروح شدن دو سرنشین آن شد.

هویت این دو شهروند بلوچ، “باسط صالح‌ نژاد”، ۲۵ ساله، متاهل، دارای دو فرزند و “اسماعیل صالح‌ نژاد” حدودا ۱۸ ساله مجرد، هر دو فرزند محمد حسین و اهل منطقه شیرآباد زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون این دو برادر دچار سوختگی شده و وضعیت هر دو وخیم گزارش شده‌ است و در حال بیهوشی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام علی زاهدان بسر می‌برند.

این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر رخ داده و نیروهای لباس شخصی رژیم جمهوری اسلامی ایران که سرنشینان یک خودروی پژو پلاک شخصی بودند برای متوقف کردن خودروی سوختبر مقابل لاستیک های آن خارک انداخته و با تیراندازی مستقیم که به باک خودرو اصابت کرده باعث آتش گرفتن خودرو شده اند.

گفتنی است که بدنبال دچار حریق شدن خودروی این سوختبران، نیروهای لباس شخصی رژیم جمهوری اسلامی ایران بدون آنکه کمک کرده و سرنشینان را از خودرو خارج کنند، از محل متواری شده‌اند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*