احراز هویت دو سوختبر جان‌باخته در پی برخودرو یک خودرویشان در محور مهرستان

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه‌ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲، هویت دو سوختبر جان باخته در پی برخورد یک خودروی سوختبر سایپا نیسان با یک دستگاه کامیون بنز در محور مهرستان که دو سرنشین خودرو سوختبر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را در شعله‌های آتش از دست داده بودند، احراز شدند.

هویت این دو سوختبر، «حسن پارسه» فرزند امان‌الله، متاهل، دارای فرزند و «علی رضا دهواری»، فرزند زاهد، هر دو اهل روستای کهن ملک واقع در شهرستان سب و سوران و هویت دو شهروند مجروح سرنشینان کامیون «عبدالله ملازهی» و «عبدالحق رضازهی» هر دو ساکن ناصر آباد شهرستان سیب و سوران، عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۴:۳۰ دقیقه بعد از ظهر در نزدیکی شهر مئگس (مهرستان) خودروی نیسان سوختبر با برخورد به کامیون بنز منجر به آتش سوزی هر دو خودرو شده و سرنشینان خودروی سوختبر در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده و دو سرنشین کامیون بنز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*