تجمع مردم مقابل فرمانداری خاش پس از ربوده شدن یک نوجوان و عدم اقدام نهادهای امنیتی برای یافتن وی

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ١۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، شماری از مردم، معتمدین و ریش‌سفیدان در مقابل فرمانداری شهرستان خاش به دلیل عدم اقدام و همکاری نهادهای امنیتی جهت یافتن یک طلبه نوجوان حوزه علمیه مخزن العلوم خاش که در ٢ شهریور ۱۴۰۲، توسط افراد مسلح ربوده شده بود، تجمع کردند.

هویت این نوجوان «محمود دره خیل»، ۱۷ ساله، فرزند عبدالبشیر، مهاجر افغان و متولد شهر خاش، طلبه حوزه علمیه مخزن العلوم  و ساکن این شهر عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، خانواده این نوجوان پس از ربوده شدن فرزندشان، در مراجع قضایی طرح شکایت کرده‌اند ولی به دلیل عدم پیگیری دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی با تجمع مقابل فرمانداری، اعتراض خود را به روند پرونده اعلام کردند.

گفته می‌شود که چند فرد مسلح با یک دستگاه خودروی پرشیا محمود را از جلوی منزلش در خاش ربوده و پس از چند روز به خانواده اش در طی یک تماسی با شماره ناشناس در قبال آزادی او درخواست یک کیلو طلا کرده اند.

لازم به ذکر است خانواده این نوجوان کارگر ساده بوده و از وضعیت پیش آمده بشدت پریشان و شوکه شده اند که مبادا در صورت پیگیری نکردن دستگاه های ذیربط برای فرزندشان خطر جانی بوجود بیاید.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*