سرگردانی بخشی از کسبه شهر پهره بدنبال تخریب منابع درآمد آنها توسط شهرداری

به گزارش رسانک، بیش از سیصد نفر از کسبه شهر پهره (ايرانشهر) که شهرداری در ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، با یورش به کپرهای آنها واقع در محوطه جلوی قلعه ناصری، بدون اخطار و هشدار قبلی، اقدام به تخریب آنها کرده بود، سرگردان هستند و زیر آفتاب گرم نشسته‌اند.

گفتنی است مردم این کپرها را با قیمتی بین پانصد هزار تا یک میلیون تومان ماهیانه از شهرداری ایرانشهر کرایه و در آن اقدام به داد و ستد می کردند.

اکنون با تخریب این کپرها، چندین خانواده، تنها منبع درآمد خویش را از دست داده اند و برای امرار معاش و گذران زندگی دچار مشکل و بحران شده اند.

یکی از کسبه های این محل می‌گوید: زمانی که مسئولان علی الخصوص شوراها به رای ما مردم نیاز دارند با ترفند و شعارهای گوناگون ما را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند ولی اکنون که ما با مشکل مواجه هستیم، هیچ کس پاسخگو نیست.

لازم به ذکر است رژیم مرکزگرای جمهوری اسلامی ایران، نه تنها در بلوچستان شغلی ایجاد نکرده است، بلکه از هر طریقی سعی در از بین بردن مشاغل و اندک منابع درآمدی مردم بلوچ دارد و اگر همین افراد، از سر فقر و گرسنگی، اقدام به کار خطرناک سوختبری کنند، با تیر مستقیم آنها را خواهد کشت.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*