جان باختن یک مادر باردار در سایه قصور پزشکی پرسنل بیمارستان شهرستان راسک

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲، یک مادر باردار که برای وضع حمل به بیمارستان ولایت شهر راسک مراجعه کرده بود، بر اثر بی دقتی پزشک و تزریق آمپول اشتباهی هنگام زایمان، پس از وضع حمل طبیعی، دچار خونریزی مغزی شده و در تاریخ ٢ شهریور ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء پهره (ایرانشهر) جان خود را از دست داد.

هویت این مادر جان باخته “مهدیه پناه”، ۳۲ ساله، فرزند دین محمد، مادر چهار فرزند نوزاد تازه متواد شده و سه فرزند ۷ و ۹ و ۱۲ ساله، اهل روستای پیرزآباد (فیروز آباد) از توابع شهرستان راسک عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، این مادر به همراه خانواده‌اش برای وضع حمل به بیمارستان ولایت شهر راسک مراجعه کرده که هنگام زایمان به او یک امپول اشتباهی تزریق کرده‌اند و همین امر باعث وخیم شدن حال وی پس از وضع حمل طبیعی نوزاد شده است.

بدنبال تزریق اشتباه پزشک، این شهروند دچار خونریزی داخلی مغزی شده و هوشیاری خود را از دست داده ولی با شوک موفق به احیا دوباره وی شده‌اند و چند ساعت پس از احیا در حالت کما به بيمارستان ایران در ايرانشهر منتقل شده است.

گفتنی است که در بیمارستان ایران نیز بدلیل نبود امکانات دیالیز و از کار افتادن کلیه‌ها این شهروند وی به بيمارستان خاتم این شهر منتقل شده ولی پس از چند روز بستری جان خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است که خانواده این مادر جوان قبل از فوت او از مسئولان درخواست کرده‌اند تا وی را به بیمارستانی مجهزتر در کرمان منتقل کنند و یا اجازه دهند تا خانواده با هزینه شخصی این انتقال را انجام دهد که با مخالفت مسئولان بیمارستان مواجه شده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*