ادعاهای عجیب و دروغین روزنامه جوان آنلاین علیه مولوی عبدالحمید و جنایت جمعه خونین

به گزارش رسانک، روز ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲، روزنامه جوان آنلاین وابسته به رژیم جمهوری اسلامی ایران، با انتشار مقاله ای دروغین تحت عنوان «تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می کند»، با طرح اتهاماتی واهی، جوسازی خبری، ضمن توهین به مولوی عبدالحمید، وی و مجموعه مسجد مکی را به عنوان “محرک و آشوب طلب” معرفی کرده است.

این رسانه همچنین در اقدامی عجیب با دروغ خواندن تجاوز سرهنگ ابراهیم کوچکزایی به دختر بچه ۱۵ ساله بلوچ، مولوی عبدالحمید را مسئول کشتار جمعه خونین زاهدان معرفی کرده است.

کشتار و جنایتی که طی آن بیش از صد نفر از شهروندان بلوچ با گلوله مستقیم نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی ایران شهید و صدها نفر مجروح شدند.

این رسانه همچنین با طرح اتهامی کذایی مولوی عبدالحمید را در حالی مسئول حملات به نیروهای امنیتی در سب و سوران معرفی کرده که وی همیشه و از تریبون مسجد مکی، خواستار اعتراضات مسالمت آمیز بوده و شاهد این مدعا هم دعوت به تظاهرات سکوت در ماه رمضان و ماه محرم می باشد.

لازم به ذکر است که این امثال این ادعاهای دروغین در حالی از رسانه‌های رژیم جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شوند که مصطفی محامی، نماینده علی خامنه ای نیز در برنامه‌ای تلویزیونی به جنایت روز جمعه خونین زاهدان در ۸ مهر ۱۴۰۱ اعتراف کرده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*