کشته و مجروح شدن فرزند و مادری بلوچ با حمله سارقین به منزلی در رودبار/ یک سارق نیز کشته شد

به گزارش رسانک، روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، با حمله چند سارق مسلح به منزلی در اسلام آباد مرکز شهرستان رودبار یک پسر ۲۰ ساله کشته و مادرش از ناحیه هر دو دست به ضرب گلوله سارقین مجروح شد.

هویت فرد جان باخته “محمد جواد فرامرزی” ۲۰ ساله، فرزند ملک و  هویت فرد مجروح “ماه بی بی ترشابی” ۴۵ ساله فرزند شهدادی، هر دو اهل اسلام آباد مرکز شهرستان رودبار از توابع استان کرمان، عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، عصر روز چهار‌شنبه چند سارق مسلح برای سرقت به منزل این شهروندان یورش برده و با زور اسلحه درخواست پول و جواهرات کرده اند و پس از پیدا نکردن پول و جواهرات به فرزند این خانواده شلیک کرده و مادرش نیز که جهت کمک و نجات فرزند مجروحش رفته پس از شلیک گلوله سارقین مجروح شده است.

گفتنی است که پدر خانواده با دیدن این صحنه به طرف سارقین هجوم برده و پس از خلع سلاح کردن یکی از آنان و گرفتن سلاح کمری او، به سمت آنها شلیک کرده که در پی این شلیک یک سارق کشته و یک تن دیگر مجروح شده و بقیه سارقین موفق به خروج از خانه و متواری شده اند.

گفتنی است خانواده قربانی شکایت نامه خود را تنظیم کرده و جسد سارق به همراه سلاح کمری به جا مانده از او تحویل پلیس آگاهی شده است.

ناامنی ها در مناطق مختلف بلوچستان در حالی در ماه‌های اخیر افزایش یافته که رژیم جمهوری اسلامی ایران بلوچستان را با سرازیر کردن بسیاری از نیروها تبدیل به یک پادگان نظامی کرده ولی این نیروها هیچگونه مسئولیتی برای تأمین امنیت مردم عادی و شهروندان بلوچ نشان نداده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*