مولوی عبدالحمید: اول شکم مردم باید سیر شود، بعد از سلاح پیشرفته رونمایی کنید

به گزارش رسانک، امروز جمعه ١٩ خرداد ماه ۱۴۰۲، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه زاهدان با انتقاد از مقامات رژیم جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از رونمایی از سلاح پیشرفته خوشحالیم اما خوشحال‌تر می‌شویم که شکم مردم سیر شود.

وی ادامه داد که چرا سیاست‌های داخلی مانند سیاست خارجی تغییر نمی‌کند؟ این مجلس و دولت نشان داده که جواب نمی‌دهد. ما خیرخواه شمائیم. ما می‌نالیم چون مردم می‌نالند… بالاترین دردهای ما، دردهای ملی است، نه دردهای منطقه‌ای… دل ما درد می‌گیرد که می‌بینیم مردم ما با این سرمایه‌هایی که دارند برای نان مجبورند که کولبری یا سوختبری کنند.

وی افزود: اگر من به جای شما بودم،‌ وقتی صدای مردم را می‌شنیدم، از صندلی پایین می‌آمدم و خودم را در اختیار عقلای قوم و مردم می‌گذاشتم. ایران کشور قوم و مذهب نیست. این کشور اسلام هم نیست. این کشور همه است… این گله من است و باز تکرار می‌کنم. افکار مذهبی جواب نمی‌دهد. این کشور نه کشور شیعه است و نه سنی. فکر انسانی داشته باشیم و به سطوح بالاتر فکر کنیم.

او همچنین با اشاره به یکدست شدن حکومت گفت: مجلس و دولت و همه ارگان‌ها یکدست شدند اما این یکدست‌سازی جواب نداده است.

مولوی عبدالحمید همچنین گفت: مهمتر از ارتباط خارجی و تغییرات سیاست‌های خارجی، سیاست‌های داخلی هستند. از هزینه برای دیگر ملت‌ها، هزینه برای مردم ایران و ساختن کشور ایران لازم است. مردم ایران،‌ شما و ما باید کشور ایران را بسازیم. این بزرگترین حکمت است که مردم ایران سیر و خشنود باشند. من قبول ندارم این سیاست را که ما در کنار دیگر ملت‌ها باشیم اما به ملت ایران توجه نکنیم.

وی افزود: ما از رونمایی از سلاح پیشرفته خوشحالیم اما خوشحال‌تر می‌شویم که شکم مردم سیر شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*