ضرب و جرح ساکنان منطقه مرادآباد چابهار توسط نیروهای نظامی و بنیاد مسکن

به گزارش رسانک، شامگاه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، نیروهای نظامی و بنیاد مسکن چابهار و ايرانشهر با یورش به منطقه حاشیه نشین مرادآباد کمب واقع در حاشیه شهر چابهار اقدام به ضرب و جرح اهالی و زدن شوکر برقی به شهروندان کردند.

گفته می شود این نیروها جهت تخریب منازل مردم به این منطقه یورش برده بودند و در این میان زنان و کودکان را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی و بنیاد مسکن با همراهی برخی عوامل محلی سپاه حوالی ساعت ۱۰ شب به منطقه حاشیه نشین کمب چابهار رفته و قصد تخریب یک منزل مسکونی را داشتند که وقتی با اعترض ساکنان آن منزل روبرو شدند اقدام به ضرب و شتم اهالی و‌ زنان با استفاده از شوکر الکتریکی کردند.

گفتنی است که بدنبال این اقدام نیروهای نظامی حال یک نفر وخیم شده و با اعتراض مردم نسبت به این اقدام، نیروهای نظامی و بنیاد مسکن مجبور شده‌اند محل را ترک کنند.

لازم به ذکر است که با توجه به طرح های فاشیستی رژیم جمهوری اسلامی همانند آمایش جمعیتی و سرزمینی و نیز طرح تصرف سواحل بلوچستان (توسعه سواحل مکران) در بلوچستان، در سال‌های اخیر تخریب منازل و تصرف زمین های مردم توسط دولت شدت یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*