مولوی عبدالحمید: اگر با بازداشت ما مشکل مردم حل می‌شود، ما را زندان کنید/ اعتراض کارگران بخاطر مشکلات‌شان است

رسانک/ امروز دوشنبه ١١ اردیبهشت ماه ١۴٠٢، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه زاهدان در نشستی که با روحانیون ايرانشهر داشت، با اشاره به افزایش مشکلات مردم خاطرنشان کرد: وضعیت مردم خراب است و آنها مشکل دارند. اگر مسئولان مشکل ما را حل نمی‌کنند حداقل مشکلات سایر مردم را حل کنند.

وی افزود: اگر حل مشکلات مردم در دستگیری و بازداشت است، همۀ ما را بگیرند و زندانی کنند. اگر مشکل مردم با بازداشت معترضین و سیاسیون حل می‌شود، بنده از آنها درخواست می‌کنم که خودشان را به زندان تحویل بدهند تا مشکل مردم حل شود. اما واقعیت این است مشکلات مردم با زندانی‌کردن و سرکوب حل نمی‌شود، بلکه با مردم بنشینید.

امام‌ جمعه دزاپ (زاهدان) در ادامه گفت: بنده در جمعه گذشته گفتم که وقتی بعضی از مسئولان با همه‌پرسی مخالف هستند و نتیجۀ این همه‌پرسی را هم می‌دانند، پس با مردم بنشینند و حرف آنان را گوش کنند. خودتان را اصلاح کنید یا تغییر بدهید، زیرا اصل مردم هستند و همین مردم مسئولان را روی کار آورده‌اند.

مولوی عبدالحمید در پایان این نشست به «روز کارگر» نیز اشاره‌ای کرد و ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: ما متاسفیم که امروزه کارگران عزیز برای نان خودشان هم درمانده‌اند. الان گفته‌اند که حقوق کارگران را به هشت میلیون تومان افزایش داده‌اند و این هشت میلیون معادل کمتر از صدوپنجاه دلار می‌شود، درحالی‌که در کشورهای همجوار ما حداقل حقوق یک کارگر معادل چهارصد دلار است.
ایشان خاطرنشان کرد: کارگرانی که اعتراض می‌کنند به‌خاطر مشکلات و گرسنگی است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*