حمله و اهانت مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان به مولوی عبدالحمید

به گزارش رسانک ، امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان در یادداشتی با ادبیات اهانت آمیز و هدفمند در راستای پیشبرد دستورات علی خامنه ای در پروژه بی آبرو کردن مولوی عبدالحمید، بصورت مستقیم به ایشان اهانت کرد.

شریعتمداری با حمله مستقیم به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی وی را تلویحا تهدید و متهم به «همدستی با دشمن تابلودار اسلام (اسرائیل)» کرد.

در یادداشت مدیر مسئول روزنامه ی کیهان آمده: «مولوی عبدالحمید با داشتن دیدگاه متفاوت با اهل سنت و متناقض با همه مذاهب چهارگانه اهل سنت است»، او را «عضو یک حزب سیاسی غربگرا با سمت و سوی حمایت از رژیم صهیونیستی» معرفی کرده است.

روزنامه ی کیهان در ادامه نوشته است: «بهائیت یک فرقه منحرف و دست‌ساز صهیونیست‌هاست که تمامی علمای اهل سنت به ‌اتفاق‌ نظر آن را یک فرقه منحرف، مرتد و غیر‌اسلامی می‌دانند» و با بیان این موضوع گریزی به مواضع اخیر مولوی عبدالحمید زده و او را با داشتن مطالبه حقوق اقلیت های مذهبی که شهروندان بهائی کشور نیز شامل آنها می‌شود، وی را متهم به «مخالفت با باورها و اعتقادات تمامی مذاهب اسلامی (اعم از شیعه و سنی‌) دانسته است».

در این یادداشت همچنین به مواضع صلح طلبانه مولوی عبدالحمید مبنی بر «مردم ایران و فلسطین خواهان صلح هستند» وی را متهم به تغییر مواضع کرده است.

در قسمت پایانی یادداشت مدیر مسئول روزنامه ی کیهان آمده است که مولوی عبدالحمید در جریان اعتراضات اخیر و حمایت مردم معترض که بعنوان «تروریست‌های آشوبگر» در این یادداشت یاد شده اند و همچنین در خصوص سخنان او پیرو بیگناه بودن بازداشتیان اعتراضات و اخذ اعتراف اجباری و تجاوز و تعرض آنها، آمده است: «این اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران هست که ایشان تکرار کرده است.»

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*