فراخوان تجمع اعتراضی مردم اهل سنت گلستان در حمایت ازمولوی عبدالحمید ومسجد مکی زاهدان

رسانک/ درپی توهین جواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان و مولوی عبدالحمید، اهل سنت گلستان اعتراض خود را اعلام داشته و فراخوان تجمع اعتراضی منتشر کردند.

در این فراخوان آمده است: “سخنان جواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان و عالم ربانی  مولانا عبدالحمید باعث رنجش خاطر اهل سنت  ایران گردیده، اگرچه چنین سخنان متوحش و موهن و ضد مردمی از ایشان که گذشته مشکوکی دارد بعید نیست، که در هر انتخابات هم رد صلاحیت می‌شود باعث تعجب همگان شده که ایشان مسجد مکی زاهدان را مسجد ضرار خطاب می کند. او باید بداند که مسجد مکی و مولوی عبدالحمید صدای آزادی و بیان انزجار از ظلم می باشد.

ما اهل سنت گلستان و تمام فعالان سیاسی و مدنی اعتراض خود را اعلام می‌داریم و در حمایت از مولوی عبدالحمید و مسجد مکی زاهدان روز جمعه ۲۳ دی ماه در مصلی اهل سنت گالیکش تجمع می کنیم و خواستار عذرخواهی جواد لاریجانی هستیم که از سخنان خود اعلام ندامت کند.

حکومت نباید به خط قرمز اهل سنت وارد شود که اگر دوباره کوچکترین تعدی و اهانت نسبت به علمای اهل سنت شود با خشم اهل سنت گلستان  مواجه خواهد شد و این جمعه، ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱، ما اهل سنت گلستان در مصلی اهل سنت گالیکش حضور پیدا می کنیم و نماز جمعه را به امامت مولوی محمدحسین گرگیج خواهیم خواند.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*