مولوی عبدالحمید: “بسیاری امروزه خود را «حزب‌الله» یا «انصارالله» می‌نامند، ولی حزب‌الله و انصارالله واقعی نیستند”/ وی نسبت به بازداشت های گسترده واکنش نشان داد

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه زاهدان پس از ادای نماز صبح در بین نمازگزاران در مسجد مکی از گروه های اسلامی که اقدام به ظلم می کنند، صحبت کرد و نسبت به بازداشت گسترده مردم بلوچ در زاهدان واکنش نشان داد.

مولوی عبدالحمید گفت: “کسی که دنبال منافع مادی و دنیوی است، به حق دیگران ظلم می‌کند و مرتکب جرم و جنایت می‌شود، «حزب‌الله» نیست بلکه «حزب‌الشیطان» است. «انصارالله» نیز که به‌معنای «مددکارانِ الله»، یعنی مددکاران دین الله است، کسانی هستند که از خیر و نیکی و صداقت و واقعیت و معروفات طرفداری می‌کنند و دین الهی را با مال و جان نصرت می‌کنند، نه کسانی که دنبال هوی و هوس هستند.”

امام جمعه دزاپ افزود: “حزب‌الله و حزب‌الشیطان از زمان خلقت بشر بوده و هست و تا آخر هم کشمکش بین این دو حزب وجود دارد. ما باید سعی کنیم جزو حزب‌الله واقعی و از طرفداران واقعی دستورات خداوند و دنبال حق و عدالت و درستکاری باشیم و این را در دنیا ترویج کنیم.”

مولوی عبدالحمید در مورد بازداشتی های اخیر در زاهدان گفت: “تعدادی زیادی از جوانان شهر زاهدان به صورت فله‌ای از کوچه‌ها و خیابان‌ها بازداشت شده‌اند. دعا کنید الله به این جوانان استقامت نصیب کند و هرچه زودتر آزاد شوند.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*