دلیل هجوم تبلیغات مسموم رژیم به مولوی عبدالحمید چیست؟

جواد لاریجانی یکی از برادران فاسد لاریجانی ها در مصاحبه ای با فارس (خبرگزاری وابسته به سپاه) به مولوی عبدالحمید توهین کرده و گفته مولوی بعنوان عامل دشمن در کشور سیاست دشمنان ایران را پیش می برد و اینکه جبهه انقلاب باید با مولوی عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد و با وی برخورد بشود.

او مسجد مکی را مسجد ضرار خوانده که بر اساس آیات ۱۰۷ و ۱۰۸ سوره توبه باید توسط پیامبر تخریب و نابود می شد که شد.

بر طبق گفته عبدالستار دوشوکی آیت الله محامی و استاندار جدید (محمد کرمی) هر دو به تهران فراخوانده شده اند تا در جلسات راهبردی و اضطراری و جداگانه در بیت رهبری و در شورای عالی امنیت ملی برای حل “جمعه های زاهدان” شرکت کنند.

اکنون که جمعه های زاهدان الهام بخش کشور شده است, ظاهرا استراتژی جمهوری اسلامی تصمیم بر انجام اقدامات سرکوبگرانه امنیتی (دستگیری و زندان و شکنجه و اعدام) و جنگ تخریبی توهینی تبلیغاتی علیه مولوی عبدالحمید بعنوان سیاست راهبردی نظام در مهار جمعه های زاهدان است که در حال اجرایی شدن است.

در طی روزها و هفته های آینده باید منتظر حوادثی بود که در بیت رهبری و شورای عالی امنیت ملی در مورد آنها تصمیم گیری شده است.

جواد لاریجانی ضدبلوچ و فحاش به همه مردم بلوچ نیز توهین کرد و مدعی شد: “در بلوچستان قبل از انقلاب بلوچ ها حتی برای زنانشان شناسنامه نمی‌گرفتند و آن‌ها را فرزند حساب نمی‌کردند”.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*