وعده های دروغین شورش ۵۷

✍🏻میرچاکر بلوچ

در سال ۱۳۵۷، خمینی با وعده مجانی کردن آب و برق و تقسیم غنائم مردم را به شورش دعوت کرد که نتیجه اش این شد که عده ای دیکتاتور در رأس قرار بگیرند و کلیه سرمایه مردم ایران به جیب آنها برود و مردم را به بردگی گرفته و مجبورشان میکنند تا برای بقای این دیکتاتور ها کار کنند تا آنها و آقازاده‌هایشان راحت زندگی کنند.

سهم خود مردم خودکشی، فقر، محرومیت و اکنون بیماری کرونایی که در بسیاری کشورها در حال مهار شدن است.

بعد از قرارداد ایران و چین قطعی بی سابقه برق کل مردم ایران خصوصا مناطق جنوبی مثل بلوچستان، هرمزگان و الاحواز را کلافه کرده است. مسئولین هم از پاسخ‌گویی طفره می‌روند و نمی‌خواهند برای مردم توضیح دهند که قضیه چیست.

اینجا در بلوچستان وقتی تحقیقات انجام شد، متوجه شدیم نیروگاه تولید برق پهره در بلوچستان و نیروگاه‌های دیگر در جنوب کشور تولید برق را افزایش داده اند اما قسمت توزیع برق بنا بر دستور سپاه تروریستی پاسداران درست خدمات دهی نمی‌کند و برق برای استخراج بیت کوین مصرف می‌شود.

شرکت توانیر قبل از این گفته بود که احتمال قطع دو ساعته برق در روز را برای برخی مناطق خواهیم داشت.
حال مردم ایران و به خصوص مناطق مذکور با سکوتشان و تبلیغات رژیم از سوی دیگر برای انتخابات و انتخاب افرادی که تحت فرمان دیکتاتور عمل میکنند، میخواهند این ظلم را دوچندان کنند.

بهترین راه ممکن این است که مردم جلوی فرمانداری ها هر شهرستان تجمع مسالمت آمیز داشته باشند تا به حق و حقوق شهروندی خود برسند.

ما باید قبل از انتخابات و رای گیری این دیکتاتورها برای به دست آوردن حق خود به خیابان ها بیاییم وگرنه پس از انتخابات روزهای به مراتب سخت تری پیش رو خواهیم داشت.

ملت آزاد ملتی پیشرفته خواهند شد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*