واکنش مولوی ساداتی نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری شستون (سراوان)

به گزارش رسانک، مولوی سید عبدالصمد ساداتی در بخشی از سخنان مراسم نماز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در اشاره به گلایه کارگران شهرداری شستون (سراوان) از عدم پرداخت حقوق معوقه آنان گفت: درخواست مکرر کارگران زحمت کش شهرداری جهت پرداخت چندین ماه حقوق معوقه برای حداقل برطرفی نیازهای اساسی زندگی است که به مطالبات آنان رسیدگی شود.

امام جمعه شستون اظهار داشت: این قشر زحمتکش با این حقوق ناچیز نمی توانند قصر بسازند ، مثل اختلاس گران و مفسدان اقتصادی که در کشور کم نیستند و این ظلم بزرگی در حق کارگرانی است که وقت خود را در چنین شرایط سخت معیشتی فدا کرده اند و درآمد دیگری ندارند تا شکم گرسنه بچه های خود را سیر نمایند، کسانیکه مسئولیت دارند حق و حقوق آنان را پرداخت نمایند.

مدیر دارالعلوم زنگیان شستون عنوان کرد: کسانیکه به حب دنیا مشغول اند و از ادای حق کارگر بر وقت مقرر اقدام نمی کنند یا در موعد مقرر پرداخت نمی کنند و یا کمتر از انچه استحقاق دریافت دارد می دهند ، بزرگترین ظلم را مرتکب می شوند.

 وی افزود: کارگران حق مطالبه مسالمت آمیز دارند و مسئولین امر خواسته های به حق آنان را مورد توجه قرار دهند و رسیدگی نمایند.

مولوی ساداتی همچنین در پایان سخنان در اشاره به بی توجهی و غفلت مسئولان در تامین روشنایی معابر گفت: مسئله دیگری که مسئولان غفلت دارند روشنایی بزرگراه پرتردد “مولانا سید عبدالعزیز ساداتی” که با ازدحام انواع خودروها و وسایل نقلیه است اما چندین ماه است که از انتهای روستای دزک تا شهر محمدی در تاریکی مطلق بسر می برد.

مولوی ساداتی بیان کرد: خواسته مردم از متصدیان محترم امور مسکن و شهرسازی و اداره برق و فرماندار محترم است که با وصل برق این مشکل را برطرف کنند و با عمل درست و احساس مسئولیت از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*