انتقاد مولوی بزرگزاده نسبت به مدیر عامل منطقه آزاد چهبار

به گزارش رسانک، پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، مولوی بزرگزاده امام جمعه موقت چهبار در مراسم نماز عید نسبت به عملکرد ضعیف مدیر عامل منطقه آزاد چهبار عبدالرحیم کردی انتقاد کرد. 

مولوی بزرگزاده در سخنان خود خطاب به عبدالرحیم کردی گفت: شما قبل از گرفتن پست   در مساجد حاضر شده و خواهان حمایت از سمت مولوی عبدالحمید هستید اما بعد از گرفتن پست و مقام، حتی در مراسم نماز جمعه حاضر نمیشوید که مردم مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند. 

وی افزود: انتظار می‌رود در امور منطقه آزاد حداقل با ریش سفیدان، در مورد برخی از تصمیم گیری ها مشورت کنید. 

مولوی بزرگزاده گفت: شرکت های که از منطقه آزاد زمین جهت اشتغال گرفته اند، فقط نصفی از آنها مشغول کار اند و مابقی املاک ها را تصاحب کرده اند. 

وی در سخنان خود اشاره کرد: درمانگاهی که در زمان مدیران قبلی  پابرجا بود در زمان ریاست شما با خاک یکسان شده است و همچنین منطقه آزاد به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمیکند به عنوان مثال عملکرد حمل و نقل عمومی مثل قبل نیست. 

وی اظهار داشت: زمانی که مسئولان رده بالا به چهبار می آیند کسی خبردار نمیشود تا نکته نظارتی را بیان کنیم. 

مولوی بزرگزاده گفت: مردم برای امور اداری بلاتکلیف هستند، برای هر کاری مراجعه میکنند از الحاق شهر چهبار به منطقه آزاد سخن بمیان می آیند و مردم را به صبر دعوت میکنند ، این خود معضلی شده است. 

وی افزود: منطقه آزاد از آب ۲۴ ساعته بهرمند است اما مردم شهر به صورت جیره بندی از حوض انبارهای غیر بهداشتی استفاده می کنند، مشکل کار کجاست؟

مولوی بزرگزاده در پایان سخنان خود خطاب به عبدالرحیم کردی گفت: چرا جلساتی با نخبگان ، علما و عموم مردم برگزار نمیکنید تا مردم در جریان امورات باشند. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*