قطعی دو روزه اینترنت و خطوط همراه در بِنت شهرستان گِه

رسانک/ قطعی ۴۸ ساعته خطوط ارتباطی بنت باعث مختل شدن امورات جاری مردم شده و دانشجویان نیز برای دسترسی به اینترنت و تحصیل مجازی به نقاط دیگری در استان نقل مکان کرده‌اند.

روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه بر اثر بارندگی و وزش باد شدید، فیبر نوری مسیر گِه به بنت دچار پارگی شد و حدود سی هزار نفر از مردم این منطقه خطوط ارتباطی شان قطع شده که این قطعی همچنان ادامه دارد. 

قطعی ارتباطات باعث مختل شدن امورات روزانه مردم و نگرانی جدی آنها شده و از قطعی خطوط ارتباطی روستاهای مهمدان بخش بنت نیز بیش از دو شبانه روز می‌گذرد.

گفتنی است که فاصله هشتاد کیلومتری شهر بنت تا مرکز شهرستان، پراکندگی جمعیت و فاصله یکصد کیلومتری برخی از روستاها تا مرکز بخش بر مشکلات مردم افزوده و با توجه به این که کلاس‌های مجازی و آزمون‌های دانشجویان در حال برگزاری است، طی چند روز گذشته بیش از صد نفر این فاصله هشتاد کیلومتری را به منظور حضور در کلاس و آزمون طی می‌کنند.

مسئولان رده بالای مخابرات استان بلوچستان و سیستان نیز تاکنون نسبت به مشکلات عدیده‌ای که مردم این منطقه با آن مواجه هستند، هیچگونه تدابیری جهت رفع این معضل نیندیشیده اند. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*