نوزده کشته و مجروح کمتر از یک هفته در استان بلوچستان و سیستان

رسانک/ در پنج شبانه روز گذشته ۱۹ نفر در محورهای مواصلاتی بلوچستان و سیستان به علت وقوع تصادفات رانندگی کشته و مجروح شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی دزاپ گفت : صبح امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ ،بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور واش به پهره ۶ نفر کشته و مجروح شدند.

فریبرز راشدی گفت: این اتفاق صبح امروز ساعت ۹:۳۵ دقیقه در کیلومتر ۷۰ محور مواصلاتی واش به پهره به وقوع پیوست که در پی آن چهار تن از سرنشینان مجروح و ۲ نفر کشته شدند.

وی در ادامه گفت: در تصادفی دیگر که شبانگاه روز گذشته ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه در فلکه ورودی شهرک جهاد شهرستان دزاپ رخ داد ۶ نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه نیز بر اثر واژگونی  یک دستگاه  پژو ۴۰۵ رخ داد که مجروحان برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

راشدی افزود: پنجشنبه هفته گذشته نیز ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه بر اثر برخورد یک دستگاه  کامیونت و کامیون و پژو ۴۰۵ در محور دزاپ به نصرآباد کیلومتر ۳۵؛ هفت نفر مجروح شدند.

لازم به ذکر است که زیر ساخت های مواصلاتی در استان بلوچستان و سیستان بسیار ضعیف بوده بطوریکه حتی یک بزرگراه احداث نشده است. 

 از سوی دیگر خودروهای بی کیفیت ایرانی که در روزهای اخیر قیمت های سرسام‌آوری نیز به خود گرفته یکی از عوامل اصلی بالا رفتن شمار جان باختگان این حوادث هم میباشد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*