غیر حضوری شدن آموزش دانش آموزان در همه مدارس بلوچستان به مدت دو هفته

به گزارش رسانک، همه مدارس شهرستان ها و مناطق بلوچستان از تاریخ ۲۷ آبان‌ماه بصورت دو هفته تعطیل شدند. 

داود گلی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا و گزارش دانشگاه علوم پزشکی، فرآیند آموزش دانش آموزان در همه مدارس استان به مدت دو هفته به صورت غیر حضوری استمرار خواهد یافت.

گلی با اعلام این خبر اظهار داشت: به استناد مصوبه ستاد استانی کرونا و گزارش دانشگاه علوم پزشکی، با هدف پیشگیری و مقابله با این بیماری و صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود‌: بر این اساس دانش آموزان در همه مدارس شهرستان ها و مناطق استان، آموزش های تحصیلی و تربیتی را به صورت غیر حضوری دریافت خواهند نمود.

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: به منظور انجام امور مختلف اداری و سیستمی و پاسخگویی به مراجعات احتمالی، حضور عوامل اداری مدارس به صورت ۵۰ درصدی در روزهای زوج و فرد الزامی و حضور معلمان، دبیران و هنرآموزان در مدارس کاملاً اختیاری خواهد بود.

داود گلی بیان داشت: هر گونه تغییر در فرآیند کار مدارس از طریق سایت و کانالهای ارتباطی این اداره کل، اطلاع رسانی خواهد شد. 

شایان ذکر است در مصوبه قبلی ستاد استانی کرونا، آموزش دانش آموزان در شهرستان های دزاپ، نصرآباد، واش، شستون، میرجاوه، هامون و زهک غیرحضوری اعلام شده بود و هم اکنون بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی این موضوع در همه مدارس استان قابلیت اجرایی دارد. 

این در حالی است که بسیاری از دانش آموزان در مناطق مختلف بلوچستان به اینترنت دسترسی ندارند. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*