مولوی ساداتی: اهمیت مرزها برای مردم منطقه حیاتی است/ افزایش مشکلات از سوء مدیریت است.

رسانک/ مولوی عبدالصمد ساداتی در جلسه جمعی از علمای بلوچستان در دزاپ با رئیس مجلس شورای ایران، با بیان مشکلات مردم و اولویتهای ضروری این استان ، خواستار رسیدگی به مطالبات مردم شد.

امام جمعه شستون در این نشست که شامگاه سه شنبه (۲۲مهر۱۳۹۹) به میزبانی نماینده علی خامنه ای در استان بلوچستان و سیستان با حضور قالیباف رییس مجلس یازدهم برگزار شد ، اظهار داشت: اهمیت مرزها جهت رونق اقتصاد و امرار معاش مردم این منطقه حیاتی است که چندین دولت گذشته و ادوار مجلس به این موضوع مهم اهمیت نداده ؛ ساماندهی و رسمیت نیافته اند.

وی خاطرنشان کرد: تا به حال مرزهایی بلوچستان و برخی مناطق مرزی را که نیاز مبرم است بصورت رسمی جهت تجارت و مبادله و ترانزیت کالا و تردد مسافر رسمی و ساماندهی نشده است ، مرز کوهک شستون، نزدیکترین مسیر از کشورمان به کراچی بزرگترین بندرگاه پاکستان و حتی به هندوستان نیازمند توجه است که اکنون به جای بازارچه آزارچه است.

مولوی ساداتی افزود: بودجه های کلان با نبود مدیریت کارآمد و عدم تخصص لازم و کارشناسی صرف ساختن سدهایی شده که هیچ فایده ای نداشته بلکه موجب ضرر و زیان بوده که می توانست صرف کارهایی شود که اولویت و نیاز این منطقه است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*