ارسال دو کانکس به عنوان کلاس‌ های درس روستای گواتامک/ کلنگ زنی های بی سرانجام

رسانک/ وزیر آموزش و پرورش از ارسال دو کانکس به همراه تجهیزات کامل برای بهبود وضعیت کلاس‌های درس روستای گواتامک بخش ایرندگان شهرستان واش خبر داد.

محسن حاجی‌ میرزایی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‏«امروز دو دستگاه کانکس به همراه تجهیزات کامل به روستای گواتامک سیستان و بلوچستان ارسال کردیم. به رئیس سازمان نوسازی مدارس هم مأموریت دادم تا در روز دوشنبه به همراه خیرین عزیز خشت‌گذاری یک مدرسه۷ شش‌کلاسه در همان روستا را آغاز کنند. با اقبال چشمگیر خیرین، خبرهای خوب دیگری در راه است.»

پ.ن: پس از چهار دهه از گذشت انقلابی که قرار بود حامی مستضعفان باشد هنوز بسیار از مناطق بلوچستان و سیستان فاقد امکان اولیه آموزشی هستند.

لازم بذکر است که در طول این چهل سال بارها شاهد اخباری مبنی بر کلنگ زنی مدارس در بلوچستان و یا کلنگ زنی های پوشالی در دیگر موارد توسعه ای بودیم که پس از گذشت سال ها هیچگاه پروژه های مذکور به سرانجام نرسیدند.

وزیر آموزش و پرورش در حالی این خبررسانی را انجام داده که مقامات رژیم در دولت های مختلف بارها قول برچیده شدن کامل مدارس کپری، خشتی و گلی در بلوچستان را داده اند ولی دانش آموزان بلوچ در بسیاری از مناطق همچنان در اینگونه مدارس مشغول به تحصیل میباشند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*