سلام علیکم

(انتشار مطالب ارسالی لزوماً نمی تواند نظر مجموعه رسانک باشد.)

سلام علیکم

بیانیه ای که روابط عمومی فرمانداری شهرستان راسک در پی قطعی آب دهستان جکیگور دادند بیشتر جنبه تشریفاتی و مصرف داخلی دارد چون دیگر همه مردم به دزد بودن مسئولین روستایی، شهری، استانی و کشوری اطمینان کامل دارند و زمان تکذیب کردن و بیانیه دادن و با دروغ سر و ته قضیه را جمع کردن تموم شده.

جناب فرماندار، آقای سلیم کدخدا یادتونه گفته بودید با هماهنگی اداره راه و آب فاضلاب و غیره و غیره گفته بودی مسیر انتقال آب بجای کف رودخونه از این بعد از روی پل خواهد بود هر چند باور کردنی نیست ولی منتظریم.

آقای فرماندار به زعم خودتون می‌خواستید جواب واکنش مولوی محمد امین را در رابطه با غرق شدن دختر جکیگوری که بعلت نبود آب مجبور شده بود برای رفع عطش خود و خانواده جهت تامین آب به رودخانه برود و جسد بی جانش برگشت، بدهید اما بیشتر از پیش دورویی خود را در بیانیه به نمایش گذاشتید.

راستی آقای فرماندار، ما هنوز هم بی آبیم و این دلیلی دیگر بر دزد بودن شماست چرا که هر بار تعمیر لوله ها خارج از استاندارد هست و عمدا برای اینکه زود به زود بترکد کار تعمیرات را کامل و اصولی انجام نمیدید تا از این طریق پسماند بودجه تعیین شده چون استخوانی جلوی آندسته از سگانی که بنام شورا تعیین کردید انداخته شود.
آقای فرماندار لوله بازم ترکید حتی بیست چهار ساعت دوام نیاورد.

آقای فرماندار آنچه که در مورد انتقال آب بجای کف رودخونه از روی پل گفته بودید مگر نمی دانستید از همان ابتدا چندین ساله خواست مردم جکیگور بوده و چند سال پیگیر موضوع بودند. این همه مدت کجا بودید، چرا پیگیری نکردید، چرا بیانیه ندادید چرا و چرا و چرا؟

حالا که یکی از عزیزانمان از دست رفت حالا که موضوع رسانه ای شد و آبروی نداشته تان به نمایش گذاشته شد بفکر بیانیه افتادید.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*