افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بلوچستان

به گزارش رسانک، امروز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ شمار بیماران کووید۱۹ در استان بلوچستان و سیستان بر اساس آمار دولتی با هفت مورد ابتلا جدید به ۴٧٨ نفر رسید که از این تعداد تا روز گذشته ۴۲ نفر جان خود را از دست داده بودند.

تعداد جان باختگان در آمار دولتی اعلام شده ی امروز نسبت به روز گذشته کمتر (۳۹ نفر) اعلام شده که این خود نشان از آمار ساختگی رژیم و پنهان‌کاری در اعلام آمار واقعی مبتلایان میباشد.

همچنین بر اساس این گزارش ها شمار مبتلایان به بیماران حاد تنفسی به ۱۹۴۴ نفر رسید که از این میان ۱۹۷ بیمار جان خود را از دست داده اند. تعداد کل بیماران حادّ تنفسی که از ابتدای شروع بحران کرونا تا امروز یکشنبه ٣١ فروردین در بیمارستان‌های ‌بلوچستان و سیستان پذیرش شده اند به ۱٩۴۴نفر رسیده که از آنها ۱۵٨۵ نفر ترخیص شده‌اند و از میان ترخیص شدگان آزمایش کرونای ۲۶٩ نفر مثبت ،۷۲۹ نفر منفی و ۵۸۸ نفر مشکوک به کرونا تشخیص داده شده است و همچنین از میان ۱۹۷ نفر از فوت شدگان بیماران حادّ تنفسی ، آزمایش کرونای ۴٢ نفر از آنان مثبت، ٩١ مورد منفی و ۶۴ نفر نیز مورد مشکوک بوده اند.

برخی از پرسنل بیمارستان ها در بلوچستان معتقدند کسانی که با عنوان بیمار “دارای علائم تنفسی حاد” معرفی می شوند همان بیماران کرونا هستند که در همه استان ها بدليل کم اعلام کردن شمار جان باختگان ملزم به اعلام آنها بدین نام هستند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*