درخواست مجدد آزادی مولوی کوهی توسط علما و معتمدین شهرستان راسک

به گزارش رسانک روز گذشته ۲۳ فروردين ماه ۹۹ در دیداری که روحانیون و معتمدین شهرستان راسک با میثم برازنده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک داشتند بار دیگر خواستار آزادی مولویفضل الرحمن کوهی امام جمعه پشامگ شدند.

در این دیدار که در دفتر فرمانداری راسک برگزار شد معتمدین به بیان دغدغه های مردم پیرامون حوادث و اتفاقات سنوات گذشته در منطقه پرداخته و خواستار آزادی و پیگیری وضعیت مولوی کوهی، امام جمعه پشامگ و حافظ اصغر کوهی شدند.

مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه راسک، مولوی محمد امین آسکانی مدیرداخلی انوارالحرمین پشامگ، حافظ اکرم کوهی امام جمعه موقت پشامگ، حاجی فقیرمحمد کوهی برادر مولوی فضل الرحمن کوهی، حاجی محمد نور آسکانی یکی از معتمدین راسک، مولوی عبدالرئوف دشتی از روحانیون سرباز و چند تن دیگر از علمای شهرستان راسک از افراد حاضر در این نشست بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک با وعده پیگیری، گفت: “موضوعی که دوستان به عنوان دغدغه مطرح کردند در یک روند تعاملی و دو سویه قابل پیگیری می باشد”. این سخن مسئول در فرمانداری نشان از ناتوانی آنها در حل مشکلات و خواسته های مردم بلوچستان میباشد.

لازم به ذکر است که مولوی فضل الرحمن کوهی امام جمعه پشامگ از روحانیون منتقد سیاست های رژیم جمهوری اسلامی ایران به همراه حافظ اصغر کوهی از مدرسین مدرسه دینی انوار الحرمین پشامگ از هفتم آذر سال ۱۳۹۸ در بازداشت غیرقانونی بسر می برند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*