جان باختن کودک ۱۰ ساله بلوچ در بیمارستان پهره براثر کرونا

به گزارش رسانک به نقل از تارنمای شبکه جهانی کلمه، صبا دینارزهی فرزند عبدالطیف کودک بلوچ که به علت خوردن باقلا به فاویسم مبتلا شده بود پس بستری در بخش کرونایی های بیمارستان امام علی پهره به کرونا مبتلا شده و جان داد.

یک منبع مطلع به خبرنگار شبکه جهانی کلمه گزارش داد که:” صبا دینارزهی ساکن روستای میاآباد در شهرستان راسک به علت خوردن باقلا مسموم شده و خانواده وی او را ابتدا به بیمارستان شهرستان راسک برند دکترها در راسک بیماری او فاویسم تشخیص دادند و به علت نبود امکانات پزشکی در راسک او را به بیمارستان پهره اعزام کرده اند”.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود:” مسئولین بیمارستان پهره بدون آزمایش این کودک را دو روز در بخش کرونایی بستری می کنند اما پس از آزمایش نتیجه آن منفی اعلام می شود و باز از بخش کرونایی بیمارستان به بخش عمومی منتقل می شود”.

این منبع ادامه داد که:” این کودک در دو روزی که در بخش کرونایی ها بستری بوده به ویروس کرونا مبتلا شده است و به علت وخامت حالش در در بخش عمومی بیمارستان فوت کرده است و بعد از فوت آزمایش مجدد کرونای وی مثبت اعلام می شود”.
موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در بلوچستان و سیستان ٣١٣ نفر اعلام شده است که ۲۶ نفر در این استان به علت کرونا جان باخته اند.
نظام ایران متهم است که آمار واقعی مبتلایان و جان باختگان کرونا را اعلام نمی کند و قربانیان کرنا را با عنوان بیماران حاد تنفسی ثبت و اعلام می کند.

گروهخبریتحلیلی_رسانک

پهره #راسک #مرگبراثر_کرونا

کرونادربلوچستان

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*