کشته شدن یک شهروند بلوچ در شهرستان دشتیاری بدنبال عدم اجازه نیروی انتظامی در انتقال وی به بیمارستان

اختصاصی رسانک/ امروز جمعه ۲ آبان ماه ۹۹ و ساعاتی پیش خودروی یک شهروند بلوچ در دو راهی جادوزهی از توابع بخش پلان شهرستان دشتیاری مورد حمله افراد ناشناس مسلح قرار گرفت.

در طی این حادثه سرنشین خودرو بنام عمران جشیره فرزند دادو اهل روستای جماعت زهی و ساکن چهبار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که مردم محلی پس از متوجه شدنِ زنده بودن وی قصد انتقال وی به بیمارستان را داشتند که نیروی انتظامی “نگور” مانع شد.

پس از حضور نیروی انتظامی نگور و اورژانس، نیروی انتظامی اجازه جابجایی سرنشین را با این استدلال که “روستای جادوزهی زیرنظر پلان بوده و حضور نیروهای نظامی این منطقه الزامی میباشد”، باعث جان باختن این فرد میشود.

یک منبع آگاه در این باره به رسانک گفت: “پس از حضور نیروی انتظامی پلان، آنها خواهان حضور آگاهی انتظامی شهرستان چهبار میشوند اما در این کش و قوس عمران جشیره جان خود را از دست میدهد.”

این منبع افزود: افراد مسلح پس از ترور عمران، محل را ترک و متواری شدند. “

تا لحظه تنظیم خبر پس از گذشت نزدیک به ۳ ساعت هنوز آگاهی چهبار در محل حادثه حضور پیدا نکرده است و اجازه جابجایی جسد صادر نشده است.

گفتنی است که بدلیل اینکه شخص مذکور هیچگونه دشمنی و مشکل شخصی با کسی نداشته است مردم محلی دست داشتن سپاه پاسداران را در این قضیه حتمی میدانند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*