معین الدین سعیدی: کلنگ‌ زنی‌ های بی‌ ثمر را تمام کنید

به گزارش رسانک معین‌الدین سعیدی عضو مجلس ایران در نشستی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد؛گفت:کلنگ‌ هایی که زمین زده می‌شوند و اجرایی نمی ‌شوند همچون تیر زهرآگینی هستند که مردم را نشانه می‌ روند.

وی افزود: 2سال پیش کلنگ بیمارستان 540تختخوابی چهبار به زمین زده شد اما در این سال‌ ها هیچ اتفاقی نیافتاده است؛ 3دهه پیش در دولت سازندگی کلنگ بیمارستان پلان به زمین زده شده، در دولت اصلاحات و مهر و این دولت هم مجدد تکرار شد؛ عنایت بفرمایید شما هم یک کلنگ بزنید اگر برای مردم بیمارستان نشده برای دولت یک چاه نفت پیدا شود!

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه آب خیلی خوب است اما هنوز بخش عظیمی از مردم سقایی و با سهیمه رقت ‌بار آبرسانی می‌شوند؛ وقتی از صبح تا شب استحمام  و خورد و خوارک و وضوی شما با یک سهمیه  15لیتر است آیا می‌توانید زندگی کنید؟

سعیدی خاطر نشان کرد: اقدامات مختلف محرومیت‌ زدایی شاید نیازمند منابع مالی زیاد باشد، ما هم از جنابعالی عصای حضرت موسی نمی‌خواهیم و چنین عصایی هم در دست شما نیست، اتفاقاتی بدون هیچ هزینه مانند اختصاص سهمیه ‌های پزشکی برای  دانش آموزان این سرزمین، اعطای مجوزهای صیادی و برگرداندن معافیت‌ های مالیاتی منطقه آزاد چهبار به حال خودش می‌تواند توسعه را همراه بیاورد و توسعه یعنی خوب کردن حال مردم!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*