اهانت و تهدید مولوی عبدالحمید، توسط فرزند مسعود پزشکیان در کانال منتسب به ایشان

به گزارش رسانک، صبح روز جمعه ٨ تیر ماه ۱۴۰۳، حوالی ساعت ٩:۴۵ دقیقه پیامی از مهدی پزشکیان، فرزند “مسعود پزشکیان”، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست دولت ایران در کانال منتسب به پدرش منتشر شد که وی مولوی عبدالحمید، جامعه بلوچ و اهل سنت را تهدید کرده بود که پس از دقایقی حذف شد.

شرح پیام منتشر شده بصورت:
“آخرش این عبدالحمید فلان فلان شده از بابا حمایت نکرد حالا ما که رای آوردنمون قطعیه ببین چه دهنی از اینا سرویس کنیم”.

گفتنی است که در ابتدا مهدی پزشکیان و افراد نزدیک به ایشان آن را فتوشاپ خوانده و تکذیب نمودند اما با گذشت چند ساعت و پس از بازنشر شدن پیام تهدید و اهانت مذکور، آنها با فشار افکار عمومی مجبور به عذرخواهی شدند و دلیل آن را هک شدن تلفن همراه فرزند مسعود پزشکیان عنوان کردند.

در بخشی از این بیانیه در کانال منتسب به ایشان عنوان شده:
“با عرض تاسف فراوان به دلیل هک دستگاه موبایل فرزند برومند و مردم دار دکتر مسعود پزشکیان پیامی زننده و تفرقه انگیز در کانال تلگرامی انتخاباتی دکتر پزشکیان ارسال شد که البته به سرعت حذف گردید. از آنجایی که این پیام جعلی موجب دلخوری عزیزان اهل سنت شد لازم هست از صمیم قلب از این عزیزان عذرخواهی کنیم.

در آخر لازم است نهادهای امنیتی هرچه سریع تر منشا این کار ضد امنیت ملی را پیدا کرده و با مسببان برخورد کنند. بار دیگر از همه برادران و خواهران عزیزتر از جان اهل سنت و آقای شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید عذرخواهی می نماییم.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*