سرقت مسلحانه از دو مغازه موبایل فروشی مقابل نیروهای نظامی و شعبه اخذ رای در زاهدان

به گزارش رسانک، شامگاه جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳، سارقین مسلح در مقابل چشم نیروهای نظامی مستقر در شعبه اخذ رای در خیابان بهشتی، کوچه ۳ در شهر زاهدان تلفن های همراه دو مغازه موبایل فروشی را به سرقت بردند و این امر موجب اعتراض شهروندان به نیروهای نظامی شد.

این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۴۰ و زمانی که سه سارق مسلح با لباس غیربومی و سینه خشاب نظامی همراه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در مقابل نیروهای نظامی مستقر در شعبه رای گیری به مغازه‌ها حمله کردند، رخ داد.

گفته می‌شود که این سارقان بیش از سی عدد تلفن همراه آیفون را با خیالت راحت جمع کرده و با خود بردند و مامورین حاضر که مسلح بودن هیچ اقدامی انجام ندادند.

در این تیراندازی و سرقت سارقین که با خودروی پژو نقره ای رنگ بودند، بلافاصله پس از هدف قرار دادن مغازه‌ها و سرقت تلفن های همراه از محل دور شده‌اند.

لازم به ذکر است که افزایش سرقت و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که پس از قتل عام مردم در جمعه خونین زاهدان و متعاقب آن اعتراضات گسترده مردمی، هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت جهت سرکوب مردم تخصیص یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*