وقاحت بی حد و حصر “معین الدین سعیدی” در تلاش برای فریب دادن مردم و اختراع “رای اعتراضی”

به گزارش رسانک، شب گذشته ۵ تیر ماه ١۴٠٣، معین الدین سعیدی، عضو سابق مجلس جمهوری اسلامی ایران و کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، در کمال وقاحت و با ساده فرض کردن مردم، آنها را به شرکت در انتخابات و دادن “رای اعتراضی” دعوت کرد.

آقای سعیدی که با پشت کردن به خون شهدای جمعه‌های خونین زاهدان و خاش و مواضع صریح مولوی عبدالحمید، امام جمعه مردمی زاهدان، با سوءاستفاده از مردم قصد دارد، فقط و فقط پیام “علی خامنه‌ای” مبنی بر “مشارکت بالای مردم در انتخابات به هر نحو” را در بلوچستان اجرا کند.

علی خامنه‌ای به عنوان رئیس کل قوا، که مسئول اصلی کشته و زخمی شدن صدها شهروند بلوچ در جمعه های خونین زاهدان و خاش است، از ماموران و افرادی مانند معین الدین سعیدی و سعید اربابی، عضو اسبق مجلس که تبدیل به “جاده صاف کن” این رژیم شده‌اند، خواسته است که به هر طریقی مردم را پای صندوق‌های رای بکشانند تا نظام دیکتاتوری او مشروعیت پیدا کند.

معین سعیدی که در جمع حدودا هشتاد نفری سخنرانی می‌کرد، با تاکتیک همیشگی خود که همان “یکی به نعل و یکی به میخ” است، بار دیگر تلاش کرد تا مردم را فریب دهد و ظلم و ستمی که بر ملت بلوچ می‌شود را نادیده بگیرد.

درماندگی رژیم جمهوری اسلامی ایران از آنجا بیشتر نمایان می‌شود که یک مُلای ناشناخته مانند “اقبال رسولی”، امام جماعت روستای کُمب نیز مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کند در حالی که روستای “کُمب” به عنوان یکی از بزرگترین روستاهای حاشیه نشین و با کمترین امکانات، تخریب مداوم منازل شهروندان بلوچ، وضعیت اسفناک بهداشتی و… روبرو است.

آنچه که مشهود است، ملت بلوچ بسیار آگاه‌تر و هوشیارتر از پیش شده و فریب “سخنان پشت تریبونیِ بدون عمل” را نخواهد خورد و تصمیم قاطع خود را در نبخشیدن خون شهدا و فراموش نکردن آنها را گرفته و هرگونه مشارکت در انتخابات و مراسمات حکومتی را تحریم کرده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*