سخنان مولوی عبدالغفار نقشبندی در مورد لزوم تحریم انتخابات و همراه نشدن با حکومت

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۴ تیر ماه ١۴٠٣، مولوی عبدالغفار نقشبندی، از روحانیون مردمی بلوچستان در پیامی ویدئویی بر لزوم تحریم انتخابات ریاست دولت جمهوری اسلامی ایران و همراه نشدن با کاسبان زر و زور محلی تاکید کرد.

وی در بخشی از پیام خود گفت: شرکت در انتخابات برابر است با اینکه ما سند کشته شدن فرزندانمان را امضا کرده و به جمهوری اسلامی مشروعیت می‌دهیم. بسیاری از افراد از جمله آخوندها هستند که با مکر و فریب به سراغ مردم می‌روند و از تغییر صحبت می‌کنند در حالی که آنها قاتل فرزندان و براداران و خواهران ما هستند. کسانی هستند که فرزندان این سرزمین را در هنگامه صبح اعدام می‌کنند و پس از کشتار مردم در جمعه خونین زاهدان مجلس رقص و پایکوبی برگزار می‌کنند.

مولوی نقشبندی خطاب به مردم عنوان داشت: ای مردم بلوچستان، کردستان و… چقدر باید حافظه ما ضعیف باشد که بتوانیم این جنایات را فراموش کنیم؟ همین افرادی که قصد دریافت رای من و شما را دارند قاتلان فرزندان ما هستند و بسیاری را در کنج زندان انداخته و به بسیاری دیگر تعرض و تجاوز کردند در حالی که فرزندان خودشان در خارج از کشور در حال خوشگذرانی می‌باشند.

وی ادامه داد: دردی که ما داریم این است که برخی افراد ناکَس به همه دردهایی که داریم، افزوده‌اند و برای جمهوری اسلامی و شرکت در انتخابات فرمایشی تبلیغات می‌کنند. ما مردم بهتر است به سخنان فریبکارانه برخی خیانتکاران و همراهان دشمن گوش ندهیم. بسیاری از ما مردم و روحانیون هم پیش از قتل عام مردم در جمعه خونین زاهدان امید داشتیم که جمهوری اسلامی اصلاح می‌شود و بعد از آن روحانیون مردمی راه خودشان را از جنایتکاران جدا کردند تا تاریخ ننویسد که ما همراه این تبهکاران بودیم. بنابراین اگر ملانماهایی بگویند که در انتخابات شرکت کنید، بدانید در امانتداری و صداقت، خیانت کرده‌اند.

مولوی عبدالغفار نقشبندی اظهار داشت: رژیم جمهوری اسلامی به شایستگان کرد و بلوچ و غیر شعیه اثنی عشری اجازه ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نمی‌دهد. اگر کشتار جوانان کرد و بلوچ را نمی‌بینید، اگر اعدام و منازلی که توسط جمهوری ویران شده‌اند را نمی‌بینید. اگر مساجد اهل سنت را که تخریب شده‌اند را نمی‌بینید، اگر علمای ما را که در سن شصت و هفتاد سالگی که در کنج زندان افتاده‌اند را نمی‌بینید و رای می‌دهید، خیانت در امانت کرده‌اید.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: عزت و شرف خود را برای رای دادن به جنایتکاران و شرکت در انتخابات زیر پا نگذاریم و همه جامعه اهل سنت از ترکمن صحرا گرفته تا بلوچستان، آذربایجان، کوردستان، اهواز، شیراز و همه مناطق همچون گذشته انتخابات را تحریم می‌کنیم و در انتخابات ریاست دولت شرکت نخواهیم کرد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*