مجروح شدن یک شهروند در پی تیراندازی سارقین مسلح به یک خودرو در محور خاش به سراوان

به گزارش رسانک، بامداد روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳، سارقین مسلح در محور خاش به سراوان در روستای شورک با شلیک به سمت یک دستگاه خاور علاوه بر مجروح کردن راننده خودرو و متوقف شدن آن، بار خودرو را نیز به سرقت برده و از محل متواری شدند.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۵ سارقین مسلح یک دستگاه خودروی خاور را که حامل بار روغن بوده را با شلیک پی در پی مورد هدف قرار داده و با اصابت گلوله به لاستیک‌ها، این دستگاه خاور متوقف شده و همچنین راننده خودرو نیز با اصابت یک گلوله به ناحیه لگن مجروح شده و سارقین پس از متوقف شدن خودرو بار آن را که روغن خوراکی بوده به سرقت برده از محل متواری شدند.

گفتنی است که افزایش سرقت و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که در یک سال اخیر هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت تخصیص یافته است.

بر اساس گزارش های جمع آوری شده در سال ٢٠٢٣، دستکم ١٩٢ شهروند بلوچ مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته اند که در بین آنها ١۵٠ نفر کشته و ۴٢ نفر زخمی شده‌اند. در بین این افراد دستکم پنج کودک و چهار زن نیز وجود دارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*