کشته شدن یک شهروند بلوچ در پی تیراندازی سارقین در محور بزمان به دلگان/ جولان سارقان در منطقه و بی‌تفاوتی مسئولان

به گزارش رسانک، صبح امروز شنبه ٨ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بدنبال بی‌تفاوتی مسئولان امنیتی و حکومتی در منطقه بزمان و در پی تیراندازی سارقین مسلح به سمت یک خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی بزمان به دلگان، یک شهروند بلوچ جان خود را از دست داد.

هویت این شهروند “محسن” (فامیلی نامشخص) از زاهدان عنوان شده که با اصابت گلوله جان خود را از دست داده و علیرغم تماس های مکرر مردم، بی‌تفاوتی مسئولان باعث شده تا با گذشت چند ساعت حتی اورژانس نیز به منطقه اعزام نشود.

بر اساس این گزارش، سارقان مسلح پس از تیراندازی به سمت این خودرو که سرنشینان آن اعضای یک خانواده بودند، طلاهای همسر محسن که حامله است را به سرقت برده و از محل متواری شده‌اند.

جولان سارقان مسلح در منطقه بزمان و محورهای مواصلاتی این شهر با دلگان و زهکلوت در حالی افزایش یافته که مسئولان حکومتی و امنیتی هیچگونه توجهی به کشتار و سرقت‌های روزانه در این منطقه ندارند و در روز روشن نیز سارقان به خودروها حمله می‌کنند.

لازم به ذکر است که افزایش سرقت های مسلحانه و ناامنی در شهرهای مختلف بلوچستان در حالی انجام می‌شود که در یک سال اخیر هزاران نیروی نظامی و امنیتی، خودروهای نظامی و میلیاردها تومان برای نهادهای امنیتی و نظامی از سوی حاکمیت تخصیص یافته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*