بی‌تفاوتی و عدم برنامه‌ریزی صحیح مسئولان؛ دلیل اصلی زیر آب رفتن روستای بندینی زرآباد

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، بدنبال بارش سنگین باران در بسیاری از مناطق بلوچستان، روستای بندینی واقع در شهرستان زرآباد بدلیل بی‌کفایتی، بی تفاوتی و عدم برنامه‌ریزی صحیح مسئولان اداره راه و ترابری این شهرستان و بی توجهی شرکت پیمانکاری کاشیگری زیر آب رفته است.

بر اساس این گزارش، اهالی این روستا که در کنار محور مواصلاتی زراباد به کنارک واقع شده، در هنگام ساخت پل از مسئولان خواسته اند که پل بصورت چند دهانه ساخته شود ولی مسئولان اداره راه و پیمانکار برای کاهش هزینه های خود اقدام به ساخت پل کوچک و یک دهانه کرده‌اند.

بدنبال ساخت این محور و با توجه به خاکریزی که اداره راه و پیمانکار برای ساخت محور مواصلاتی انجام داده‌اند به عنوان یک سد بزرگ عمل کرده و عدم راه خروجی مناسب و کافی باعث شده تا روستای بندینی زیر آب رفته و منازل و وسایل شهروندان از بین بروند.

گفتنی است که با گذشت چند روز از فروکش کردن سیلاب و باران های سیل آسا، این روستا و مناطق اطراف آن از داشتن برق، آب و اینترنت محروم هستند و هیچ یک از مسئولین ستاد بحران و سایر اگان های دولتی به منطقه اعزام نشده‌اند و مردم همچنان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*