امام جمعه سراوان: مولوی عبدالحمید باعث افتخار ما ملت بلوچ و مردم ایران است

رسانک/ مولوی حفیظ الله رئیسی، امام جمعه مسجد جامع مدنی سراوان در مراسم ختم قرآن در این مسجد گفت که مولوی عبدالحمید با حس خیرخواهی، حس دلسوزی و حس نوع دوستی باعث شده تا همه برنامه‌های رژيم جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌های‌ آن که بلوچ را ملتی شرور و قاچاقچی معرفی می‌کردند، برملا شوند.

مولوی رئیسی اظهار داشت که: با رفتار و سخنان بحقی که مولوی عبدالحمید در طول این مدت اخیر انجام داده، ما بلوچ ها باعث افتخار شده‌ایم و عزیز مردم شده‌ایم بطوریکه مردم ایران از دورترین نقاط کشور برای دیدن مولوی عبدالحمید و بلوچ ها به بلوچستان می‌آیند. این فقط و فقط بدلیل فکر والای شیخ الاسلام و دلسوزی او بوده که از همه منافع مادی خود گذشته است.

وی ادامه داد: مولوی عبدالحمید اجازه سفر به هیج جا را ندارد ولی مرد و زن مشتاق لحظه‌ای دیدار او هستند. زمانی که در روزهای جمعه سخنرانی می‌کند همه مردم ایران، اعم از خیرخواه و بدخواهانش به سخنانش گوش فرا می‌دهند. همه این مسائل بدلیل خیرخواهی و دلسوزی او است.

مولوی حفیظ الله گفت: دلسوزی و خیرخواهی، انسان را عزیز می‌کند. او شخصیتی است که منافع شخصی خود را زیر پایش گذاشته و بخاطر ملت بلوچ و مردم ایران تحت شدیدترین فشارها می‌باشد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*