ارسالی از زابل

با درود خدمت شما هم‌استانی های عزیز

همان‌ قدر که الان دوستان و اقوام زابلی من از صحبت های امام جمعه شهر، آخوند مجتبی عزیزی، ناراحت و نگران هستیم در زمانی که جنایت جمعه‌های خونین زاهدان و خاش رخ داد، همه ما و اقوام برای بیش از صد نفر انسان بیگناه که سر نماز توسط نیروهای سپاه کشته شدند، ناراحت بودیم.

یادمان نرفته که در آن جمعه های کذایی سپاه از پشت بام خانه ها چطور نمازگزاران و برادران بلوچ ما به قتل رساند. ما برای همه انسانهایی که کشته می‌شوند ناراحتیم چه برای یک نفر باشد چه صد نفر ولی من قسم می‌خورم و مطمئن هستم که دستور این ناامنی‌ها چه در زاهدان چه سراوان چه چابهار از یک جا صادر می‌شود و آن هم ضحاک ماردوش و عوامل آن یعنی سپاه هست که نه شیعه می‌شناسد نه سنی.

والله ما در یک خانه خود پدر سنی و مادر شیعه داریم. فرزند به اختیار شیعه یا سنی هست. هیچگونه مشکلی هم نداریم و اکثریت زابل بلوچ هستند. حالا یکی سنی یکی شیعه ولی متاسفانه هنوز این ضحاکان را افراد مذهبی شیعه نمی‌شناسند. اینها نه دین دارند نه انسانیت و فقط ما مردم را برای اهداف سیاسی خودشان هدف گرفته اند. آنها فکر می‌کنند که مردم ما درک سیاسی ندارند ولی مردم آگاه زیاد هستند.

مولوی عبدالحمید انسانی صلح جو و بزرگ و معتمد زابلی و بلوچ هست. در دفاع از مردم ایران حرف می‌زند و نه تنها مردم استان، بلکه کل مردم ایران دوستش دارند.

من به عنوان یک زابلی شیعه هم معتقدم عزتی که خداوند بدهد ضحاکان زمانه نمی‌توانند آن را بگیرند. امثال مجتبی عزیزی مردم ساده لوح را هدف قرار داده اند ولی ما باید هوشیار باشیم زیرا این آخوندها صندلی هایشان عوض می‌شود و به جای دیگری منتقل می‌شوند ولی این ما مردم اعم از زابلی و بلوچ هستیم که باید در این سرزمین بمانیم و زندگی کنیم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*