واکنش فرزند مولوی عبدالحمید به سخنان توهین آمیز امام جمعه زابل: زابلی ها و بلوچ ها در دام شیادان تفرقه‌افکن نیفتند

به گزارش رسانک، امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، مولوی محمد طیب اسماعیل زهی فرزند مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان در حساب کاربری اینستاگرام خود به اظهارات توهین آمیز مجتبی عزیزی، امام جمعه اهل تشیع زابل در روز عید فطر در مورد مجموعه مسجد مکی و نسبت دادن این عبادتگاه به اسرائیل واکنش نشان داد.

محمد طیب در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: «خدمت عزیزان عرض می‌شود در مورد این آقایی که اخیرا الفاظ رکیکی به کار برده، لیاقت این را نداره که بنده جواب فحاشی و خباثت این شخص رو بدهم. چرا اگر انتقاد سازنده ای می‌کرد جریان چیز دیگری بود اما برادران سیستانی ما بدانند که در سناریو و جنايت جمعه خونین زاهدان و خاش خیلی از مأمورین زابلی بودند ولی ما بلوچ ها هرگز به سيستانی ها توهین نکردیم بلکه مسئولین را زیر سؤال بردیم. پس همه هوشیار باشند و در دام این شیادان نیفتند تا اختلاف بین ما دو قوم بیندازند.

ناگفته نماند مسجد مكی متعلق به بلوچ ها نیست بلکه خانه امید همه ایرانیان اعم از هر دین و گرایشی است پس جواب امثال تو با مردم؛ البته اونهایی که حوصله سر و کله زدن با امثال تو را دارن، هست»

گفتنی است که عزیزی در واکنش به کشته شدن نیروهای نظامی در درگیری افراد مسلح جیش العدل در سب و سوران، چابهار و راسک گفته است که “در طول ۲۰ روز اخیر ۲۴ نفر از نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی (فراجا) به دست تروریست ها شهید شدند. ما عزادار هستیم و مسئولین باید با عوامل میدانی و عقبه فکری آنان مثل جریان خبیث صهیونیستی مسجد مکی برخورد قاطع کنند.”

اظهارات توهین آمیز روز گذشته امام جمعه زابل نسبت به مسجد مکی سبب تشویش اذهان عمومی مردم در بلوچستان و سیستان شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*