شانه خالی کردن مسئولان در زابل بدنبال کاهش سهمیه سوخت خودروها

به گزارش رسانک، علیرغم اعتراضات گسترده رانندگان خودروهای سنگین در شهرستان زابل، مسئولان این شهرستان از جمله رئیس شرکت نفت و فرماندار از پذیرفتن مسئولیت کاهش سهمیه سوخت خودروهای سنگین شانه خالی می‌کنند و مطالبه رانندگان و صاحبان خودروها همچنان بی‌پاسخ مانده است.

گفتنی است که صبح روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، ده‌ها تن از رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در شهر زابل در اعتراض به کاهش سهمیه سوخت برای چندمین بار طی یک ماه اخیر تجمع اعتراضی کرده و خواستار برکناری رئیس شرکت نفت این شهرستان شدند.

بر اساس این گزارش، حدود سه ماه است سهمیه سوخت کامیون داران از سه هزار لیتر به ۳۰۰ لیتر و دو دوره پانزده روزه کاهش پیدا کرده و این امر باعث مختل شدن اشتغال این رانندگان شده است و معترضان به دلیل عملکرد ضعیف رئیس شرکت نفت زابل با شعارهایی همچون “مدیر بی لیاقت، استعفا استعفا” خواستار برکناری او شده‌اند.

گفته می‌شود که رئیس شرکت نفت زابل، آقای “کاظمی” که اهل بیرجند است در اقدامی فراقانونی سهمیه ماهانه خودروهای گازوئیلی را بدون هیچگونه توضیحی قطع کرده و علیرغم پیگیری های مکرر این شهروندان، شرکت نفت هیچ پاسخی در مورد آن نداده است.

در همین رابطه، روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه نیز رانندگان کامیون‌های کمپرسی زابل نسبت به کاهش سهمیه سوخت، تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.

لازم به ذکر است که طی هفته‌های اخیر بسیاری از شهرهای بلوچستان از جمله پهره، شستون، دزاپ، زابل، قلعه گنج و… شاهد تجمع رانندگان خودروهای دیزلی و اعتراض به کاهش سهمیه سوخت بوده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*