مولوی عبدالحمید با اشاره به درگیری های اخیر: جمهوری اسلامی به حرف مخالفان خود گوش کند

به گزارش رسانک، امروز جمعه ١٧ فروردین ماه ۱۴۰۳، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه زاهدان در خطبه نماز جمعه این شهر به درگیری‌های جیش العدل و نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: «ما امنیت می‌خواهیم و به هر دو طرف توصیه می‌کنیم صحبت بکنند و مشکل را نه با گلوله، درگیری و خونریزی حل بکنند.»

وی در ادامه صحبت‌های خود از حاکمیت خواست به “حرف مخالفان گوش کند”. او ادامه داد، “مخالفان هر کسانی هم که باشند باید حرف‌هایشان را گوش کرد! و باید شنید که آنها چه می‌گویند؟”

امام جمعه مرکز بلوچستان با اشاره به ممانعت از سفرش به دشتیاری در اسفند ماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی افزود: ما موافق ناامنی و خونریزی نیستیم. ما با خودروهای مجموعه و بصورت آرام می‌خواستیم که به چابهار و دشتیاری سفر کنیم ولی مسئولان حکومتی تنگ نظری کرده و دوراندیشی نکردند. ما بلافاصله به زاهدان برگشتیم چون پس از انتشار خبر احساس کردیم که امکان بوجود آمدن مشکلاتی است و نخواستیم برای مردم و مسئولان زحمت و مشکلی درست بشود. این بدین معنا است که ما امنیت استان را می‌خواهیم.

مولوی عبدالحمید ادامه داد: بعضی‌ها حرفهایی میزنند و نسبت ها و اتهاماتی به ما می‌زنند که البته از دیرزمانی ست که ایت تهمت ها را مطرح می‌کنند در صورتی که ما اعتقاد داریم که در هر مسئله ای گفتگو صورت بگیرد. گفتگوها همراه با عمل باشد و تغییرات بوجود بیاید.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*